Wednesday, August 12, 2009

冷落?

曾经以为,
曾经相信,
曾经任性,
才发现, 原来一切都不可以。

我是真的很想和你做朋友。
是我做得不够吗?
还是...
为什么我总是那样的失败呢?
每一次,都想真心的交朋友,尤其在没有了他们的时候。
但,每一次的每一次,
我总觉得, 我还是被遗忘的那一个。

从前的热情,
变成现在的尴尬。

我们...还是朋友吗?

love, cong.

1 comment:

vvian said...

prettie, hehe. im okay here. i jz came back kmn last week.rest and relaxing. don't worry=) so how are you recently?busy with study?how is your study in Sunway?

ehh cong, you are a great friend!even though i jz knew you for one and a half year more, i can feel your sincere. cheer up ok=)take care there.

Post a Comment